Reklamace / vrácení zboží
Reklamace / vrácení zboží
WELLHOX eshop používá systém Retino
Pokud po převzetí zásilky přijdete na to, že zboží je malé, velké nebo Vám nějak jinak nevyhovuje, máte možnost jej vyměnit nebo vrátit. Podle zákona č.102/2014 Z.z. jako zákazník nárok na vrácení zboží do 14 pracovních dnů od obdržení zboží, aniž byste uvedli důvod, proč dané zboží chcete vrátit nebo vyměnit.
Pokud se rozhodnete odstoupit od smlouvy postupujte následovně:
do balíku vložte kopii faktury a dopis s textem: „Odstupuji od smlouvy a požaduji vrácení peněz.“ Na průvodní dopis uveďte vaši adresu, telefon, e-mail a způsob, jakým chcete vrátit peníze (složenkou nebo převodem na Váš účet)
Pro výměnu zboží postupujte takto:
do balíku vložte kopii faktury a dopis s textem: Požaduji výměnu zboží za ... (jaké zboží za jaké zboží). Vrácený výrobek můžete vyměnit za jakékoli zboží z naší nabídky. Pokud bude cena Vámi zvoleného zboží vyšší, zbývající částku doplatíte při převzetí zásilky. Pokud bude cena nižší než produkt, který posíláte k výměně, peněžní rozdíl Vám vrátíme.
do průvodního dopisu rovněž uveďte Vaši adresu, telefon, e-mail a číslo účtu, na který chcete peníze vrátit. Pokud nemáte účet, peníze Vám vrátíme formou složenky.
Zboží musí být nepoužité, nepoškozené v původním obalu, se všemi visačkami, aby bylo vhodné pro další prodej. Vrácení peněz se nevztahuje na úhradu poštovného, vrací se vždy pouze cena za zboží. V žádném případě zboží neposílejte zpět na dobírku.
Po přijetí zboží je povinností naší společnosti do 15 dnů zaslat dohodnutým způsobem peníze zákazníkovi. Poštovné náklady se nevracejí.
POZOR!
Zboží vyrobené na míru nepodléhá reklamačnímu řádu, protože jde o zboží na míru. Toto zboží se považuje jako "vyrobené na míru" pokud chcete dotisknout přezdívku či jméno nebo logo a podobně.